måndag 13 december 2010

Perú resan

Tåget till köpenhamn
Vi åkte tåg till köpenhamn , och min mamma köpte 3 packet halstableter. När vi var på tåget öppna vi ett packet och dem smaka pyton. :)
Flyget till Madrid
Vi tog flyget till Madrid, och det tog Ca 3½ timmar.Sen stanade vi i Madrid i 6 timmar och villa och tog det lungt och shoppa.
Flyget till Perú
Vi tog sedan flyget till peru, och det tog nästan 13 timmar. Vi fick frukost på sängen, fast den var inte specielt god.
Frame i Lima
När vi var frame hämta min farfar och några andra oss. Efter en stund gick vi till en marknad och jag fick ett par sandaler för att jag inte hade några bra skor.Vi var i en  park också och där rita någon av mig. Min storebror fick en annan teckning som var gjord av grafiti Sen ått vi och gick till sängs.

1 kommentar:

  1. Underbart att höra från er. Här är snö och 15 minus. Fortsätt att ha det bra och fortsätt rapportera om ni kan. Tänker på er hela tiden. Viveka

    SvaraRadera