fredag 24 december 2010

Peru dagboken 21/12-10

 Här Harumi och tortan.
 Inte så lite gäster va. Det var bara min familj och min pappas kusin och hans fru som var hennes släkt. Många kompisar va?

Det var här festen var! :) På Woo Hoo Baren!


Idag tog vid det lungt på dagen. Men på kvällen...! Då kan man minsan säga att vi festa! Vi gjorde en överaskningsfest till Harumi (Pappas kusin). Då åt vi torta men jag blev tröt och hade ont i magen. Så jag fick inte det så lyckat :(   Men bilder blir toppen!

3 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut. Och vilken tårta! Hoppas Harumi blev glad. Vi firade jul i Höllviken igår och idag har Lasse och jag varit på en skidtur. För en gångs skull snöar det inte. Ha det bra i Lima och i djungeln. Längtar efter er. Viveka

    SvaraRadera
  2. Gjord av chilenare . Men min mamma tycker det är en typiskt peruansk tårta. :)

    SvaraRadera