lördag 25 december 2010

Perú dagboken 23/12-10

    Här är bussen vi åkte med, den heter Cruz del Sur.
    Lussi och Titi på tur i mangroveträsket, lussi håller en mangroveplanta.
    Chill i hänmattan på restaurangen.
                                                      Noelia och Titi i Mancora.
    Noelia och Harumi.
                                            Äkta kokossss!
                                              Pisco sour!
                                          Fyra i rad- mästaren!
     
  1. Idag lämnade vi vårt fiiiina hotell: : Hotel Casa De Playa. Sen åt vi hemagjord räksalad med Harumi, Marcelo som har rum i baren, Eduardo, Tiziana, jag och min familj. Men som kanske vet så har jag inte gillat räkor sen då jag blev tvungen attt kräka uty dem så jag åt bara saladen. Men jag var hungrig så vi gick till en resturang som hetter La Mosca En La Sopa :) om du inte vet så betyder det flugan i sopan. Men de luras man fick inte fluger i en sopa :( .  Sen börgar bussresan till Lima...

1 kommentar:

  1. Vilken tur att ni inte fick flugor i soppan. Underbara bilder. Det syns att ni har det bra. Jag har lagt några bilder från julen i Höllviken på Facebook om ni vill se hur vi hade det. Kramisar. Viveka

    SvaraRadera